Sisustasid hoolega oma kinnisvara, koostasid tõeliselt pilkupüüdva profiili ja laadisid üles imeilusad pildid, nüüd algab kõige tähtsam töö.
Sellest mida nüüd edasi teed sõltub, kas rahmeldad end tagasihoidliku tasu eest hingetuks või suudad kasvatada omale korraliku sissetulekuga äri.
Kui broneeringuid hakkab rohkem tulema, pead oskama oma aega planeerida, et iga objekti haldamisele ei kuluks rohkem kui paar tundi nädalas.
Automatiseeri nii palju kohustusi kui võimalik
Alustades on soovitav kaardistada haldamise erinevad aspektid, mis kui palju aega nõuab, näiteks koristamine, varude täiendamine, külaliste check-in ja check-out ja uute broneeringute kinnitamine.
Suur abi on sellest kui suudad kohe alguses analüüsida, mis laabub kiiresti ja mis võtab liiga palju aega, mida teed meelsasti ise ja millist teenust on õigem nö „sisse osta“. Pead valima, kas soovid investeerida oma aja ja energia vannitoa põranda küürimisse või pigem maksad selle töö tegemise eest kellelegi teisele.
Juhul kui otsustad osaliselt teenuste sisseostmine e. alltöövõtu kasuks, saad mõne aja pärast võrrelda oma edukust enne ja pärast selle otsuse langetamist. Numbrid ei valeta!
Sünkroniseeri oma Aibnb kalender Googli omaga
Kalendrite sünkroniseerimine parandab efektiivsust märgatavalt. Vajad abi külaliste sisse- ja välja registreerimisel ja koristamisel. Sünkroniseerimine aitab sul edastada infot automaatselt teistele osapooltele- koostööpartneritele.
Rohkem infot kalendrite sünkroniseerimise kohta leiad: https://www.airbnb.com/help/article/99/how-do-i-sync-my-airbnb-calendar-with-another-calendar
Airbnb halduse tugi
Tugiteenuste kasutamine võimaldab sul tegeleda oma renditeenusega ükskõik millisest asukohast. Abiks on sellised platformid nagu näiteks Guesty, vaata www.guesty.com ja haldusteenuse pakkujad nagu www.branna.ee.
Kontrolli
Kui palju kulub raha pesuvahenditele, seebile, salvrätikutele, puhastusvahenditele jne. Samas ära unusta, et kui neid tarvilikke vahendeid korteris ei ole saad rahulolematutelt külalistelt negatiivset tagasisidet. Kõige mõistlikum on osta vajalikke tarbetooteid hulgi. See aitab hoida vajalikku laovaru ja samas kulusid alandada. Mõistlik oleks inventuuri teha vähemalt kord kuus, see mitte ainult ei aita raha kokku hoida vaid annab ka ülevaate kui palju millelgi kulub. Unustada ei tohi ka voodipesu ja vannitoatekstiile. Neid tuleks samuti aeg- ajalt uuendada, olenevalt korteri täituvusest kas kord või kaks aastas.
Külaliste check-in ja võtmed
Mõistetavalt on külaliste jaoks kõige suurem mure alati võtmed- ehk kuidas võtmed kätte saada, Nii mõnigi külaline saabub hilise või ka öise lennuga ja pelgab, et kedagi pole ootamas. Kõige efektiivsem on kasutada „self check-in ja check- out“ süsteemi. Ideaalis sujub külaliste saabumine ja lahkumine ilma igasuguste täiendavate küsimusteta. See tähendab, et külalised on rahul ja sina ka. Automatiseeritud „in-out“ protsessi puudumine tähendab, et pead ise kohale minema, et võtmed üle anda ja vastu võtta või siis palkad kellegi seda tegema. Parim on kindlasti kui külaline saab siseneda korterisse, leida üles parkimiskoha, kasutada korterit ja lahkuda ilma sinuga kordagi kontakteerumata.
On mitmeid võimalusi check- in protsessi automatiseerimiseks. Üks variant on paigaldada korterile nn „self check- in võtmekarp“, mis võimaldab külalisel iseseisvalt võtmed võtmekarbist kätte saada ja korterisse siseneda, samuti lahkumisel võtmed samasse karpi tagasi panna. Lisaks on ka teisi võimalusi, nagu Lockitron (www.lockitron.com), see on keerukam süsteem mis võimaldab külalisel siseneda korterisse nutitelefoni abil. On ka teisi koodluku paigaldamise variante, mis annab võimaluse igale külalisele anda individuaalne sisenemise kood.
Saada külalisele kindlasti vajalik info korteri kohta ja juhised kuidas korterit leida, enne saabumist. Pole ka liiast näiteks märkida ära KKK ja nende vastused muidugi.
Airbnb kodujuhend
Korralik kodujuhend on parim viis vältida küsimusi. Juhised peavad olema väga detailsed ja põhjalikud aga samas lihtsad. Kuidas kasutada telerit, kütet reguleerida, kus on prügikastid ja kuidas jäätmeid sorteerida, kuhu jätta võti lahkumisel jne. Ära unusta WIFI parooli! Hea kodujuhend on protsess. Arvesta iga küsimust mis esitatakse ja täienda juhendit jooksvalt.
Haldaja palkamine
See kui efektiivselt oma kinnisvara haldad või ka haldamisteenust sisse ostad on määrava tähtsusega edule ja meelerahule. Üks võimalus on kasutada haldus- ja koristusteenust pakkuva firma teeneid. Tavapärane haldusteenuse tasu on 20% broneeringutelt, lisaks tasu koristamise eest.
See kas otsustad haldamisega ise tegeleda või kasutad haldusfirma abi on iga omaniku otsus kui aga otsustad siiski viimase kasuks, siis on igati mõistlik kasutada ettevõtet mis pakub nii haldus kui ka koristusteenust. Kuigi ettevõtte palkamine võib esmapilgul tunduda kulukas, siis mõne aja pärast numbritele otsa vaadates näed, et oled pigem võitnud, sest haldus- ja koristusfirma võimaldab sul oma aja panustada ettevõtte laiendamisse ja parendamisse, saadab teile igakuiselt aruandluse ja aitab nii kulusid hallata. Ole oma koostööpartneri valikus hoolikad ja vali firma mis on paindlik ja usaldusväärne ning mõistab mida just lühiajaline kinnisvara rent tähendab ning pakub sulle seda mida vajad.
Lühendatult tõlgitud Branna poolt, kokku pandud erinevatest internetiartiklitest.